niedziela, 22 lipca 2012

Parfois - haul wyprzedażowy!

Muszę się Wam przyznać do mojego uzależnienia od wyprzedaży w Parfois. Czerwiec i lipiec to zakupowy raj dla nas - kobieta i ja ten okres wykorzystuję w pełni. Dwa razy w roku, moje zakupowe "radary" są nastawione na witryny sklepu Parfois. Oczywiście, jako że jestem wierną fanką ich biżuterii (która stanowi jakieś 80% całej biżuterii jaką posiadam -  jest ich pokaźna kolekcja) mam ich newsletter i śledzę fanpage na fb - na początki pojawia się hasło "Sale 30%" i wtedy kupuję tylko to, co baaardzo chcę mieć (choć zwykle mieć chcę 1/3 asortymentu). Po jakiś dwóch tygodniach pojawia się 50%,  a za kolejne 2 tygodnie magiczne 70% i wtedy jest szał. Ponieważ kupuję tam biżuterię tylko 2 razy w roku (bo ceny regularne wydają mi się dość wysokie, no i po co wydawać te pieniądze, skoro zawsze później wszystko można dostać na wyprzedażach), to zakupy bywają gigantyczne. Ponieważ "30%" i "50%" już za nami (i to, co kupić najbardziej chciałam już nabyłam), nastał czas magicznej "70%" i chciałabym Wam pokazać moje łupy  z ostatnich "sale". Zakupy kupiłam w dwóch turach (pierwsza już bez metek cenowych,  a zakupy dzisiejsze jeszcze z metkami). 
Dla przykładu kolczyki przecenione z 19,90zł na 5,90zł (jedna z bransoletek podobnie), naszyjniki z 39,90 na 11,90zł, a pozostałe bransoletki z 29,90zł na 8,90zł. Do tego kupiłam dużą apaszkę w neonowe kolory, która była przeceniona z 79,90zł na 23,90zł.

Czy przeceny nie są cudowne?



 

 Moje drzewko biżuteryjne i najnowsze nabytki.






      





















A w tych pudełeczkach prezenty dla przyjaciółki i mamy.

Czy Wy też macie swoje ulubione sklepy na przecenach?

Miłej niedzieli..

Polanka

6 komentarzy:

  1. same perelki! piekny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane zakupy. Mnie szczególnie urzekły bransoletki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny wieszak na biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy!! Kocham bransoletki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki. Moim typem są te w kolorze skóry (prawy dolny róg zdjęcia). Moim wyprzedażowym faworytem został w tym roku Stradivarius i Top Secret. Szczególnie w tym pierwszym zauważalne były cięcia cen i można było nabyć fajne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń