wtorek, 4 września 2012

Lakierowy zawrót głowy

Dawno mnie nie było, oj dawno...

Ale już wróciłam i obiecuję poprawę :)

Dziś mam dla Was lakierowe szaleństwo. Otóż kilka dni temu trafiłam na promocję w SuperPharm - można tam było dostać lakiery do paznokci Coral firmy Delia w promocyjnej cenie 2,49zł. Lubię lakiery Deli, bo mają fajne kolory (szczególnie polecam pistacjowy nr 156 - odcień, którego długo szukałam i waśnie u Deli znalazłam odcień idealny). Ponadto lakiery te są wyjątkowo trwałe (w zestawieniu ceny do jakości). Reasumując - nie mam wątpliwości, że są to najlepsze lakiery w przedziale cenowym do 10zł, dostępne na naszym rynku. Znając już dobrze tę markę, a dodatkowo promocja + punkty na karcie stałego klienta, dzięki którym mogłam dostać część lakierów za darmo zaszalałam! W moje ręce wpadło 5 lakierów:





Pierwszy z lewej jest lakierem tzw. naturalnym (nr 9) - ledwo widoczny na paznokciach, idealny do frencha.  Kolejny to ciemny róż, wpadający w odcień biskupi (nr 151)
Następny to róż idealny (nr 150)- gdyby nie fakt, że w pracy raczej nie noszę żywych kolorów, lakier ten gościłby na moich paznokciach non stop.
Czwarty lakier to róż z nutką szaleństwa - intensywny,mocny (nr 33)
Ostatni to morelowy (nr 158) - idealnie pokrywa, jest ciepły i o niebo pasuje do wszystkiego ♥









Moje nabytki. A Wy? Macie jakieś sprawdzone marki w przystępnych cenach? A może jednak warto inwestować w Opi lub Essie?

Miłego wieczoru,

Polanka

P.S. Oczywiście nie chodzę po mieście w pomalowanych na pięć różnych kolorów paznokciach - to specjalnie dla Was ;)


2 komentarze: